Automobilio turbinų istorija ir ateitis

Automobilio turbinų istorija. Automobilio turbinos šiandien yra pagrindinis bet kurios transporto priemonės galios didinimo komponentas. Pastaraisiais metais vis daugiau naujų automobilių turi turbokompresorius. Šių turbinų dėka automobilių gamintojams pavyko ne tik padidinti savo automobilių galią, bet ir užtikrinti, kad jų išmetamosios dujos būtų daug švaresnės aplinkosaugos požiūriu.

Automobilio turbinų istorija

Automobilio turbinų istorija

Mūsų nelaimei, be teigiamų turbokompresoriaus naudojimo savybių, yra ir trūkumų. Pagrindinis turbinos trūkumas – tai tiesioginis paties turbokompresoriaus tarnavimo laikas. Laimei, yra tam tikrų rekomendacijų, kurios gali pailginti turbokompresoriaus komponentų tarnavimo laiką. Mieli skaitytojai, siūlome jums sužinoti, kaip tokie turbokompresoriai veikia šiuolaikinėse transporto priemonėse, taip pat sužinoti, kaip išvengti ankstyvo paties turbokompresoriaus gedimo.

Naudinga pasidomėti:

Automobilio turbinos – veikimo principas, privalumai ir trūkumai

Naujame automobilyje, kurį perkate šiomis dienomis, greičiausiai bus variklis su turbokompresoriumi, todėl transporto priemonė turės gerą galią, mažas degalų sąnaudas ir švaresnes išmetamąsias dujas. Šiandieninėje pasaulinėje automobilių rinkoje dar ne visuose automobiliuose įrengtos turbinos. Tačiau jau po kelerių metų vargu ar bus galima įsigyti automobilį be turbininio variklio. Ir tai liečia ne tik benzininius automobilių modelius. Faktas tas, kad šiandien dyzeliniuose agregatuose taip pat montuojamas turbokompresorius.

Automobilio Turbinų istorija

Taigi, turbokompresoriai tapo tiesiog neatsiejama daugumos šių dienų modernių automobilių dalimi. Tačiau, nors varikliai su turbokompresoriais labai išpopuliarėjo tik prieš kelerius metus, variklių su turbokompresoriais technologija gimė daugiau nei prieš 100 metų.

1905 m. šveicarų išradėjas Alfredas Bouchey išrado vadinamąją „pūtimo sistemą“, kuri veikė vidaus degimo variklyje iš išmetamųjų dujų. Šio išradimo idėja buvo gana paprasta ir pagrįsta vėjo malūno menčių, kurias suka pats vėjo srautas, principu. Tik vietoj vėjo Alfredo išradime buvo naudojamos jėgainės išmetamosios dujos, kurios suko mentes.

Deja, tais pirmaisiais metais Alfredui pavyko gauti tik savo išradimo patentą. Tačiau sukurti prototipų partiją išradėjas, deja, neturėjo jokių galimybių.

1913 m. prancūzų profesorius Ogiustas Rato (Auguste Rathaud) lėktuve įrengė pirmąjį pasaulyje turbokompresorių, sukurtą pagal A. Bukos išradimo principą.

1915 m. Alfredas Bouchey sukonstravo laivo prototipą, kuriame buvo įrengtas dyzelinis variklis su turbina.

Vėliau turbinos įžengė ir į automobilių sporto pasaulį, kur visiškai pakeitė automobilių galingumą.

Pastaruoju metu automobilių gamintojai primena apie turbokompresorinių variklių technologiją, kuri yra daug efektyvesnė už įprastus variklius. Pirmiausia automobilių kompanijos pradėjo montuoti turbokompresorius į nedidelės galios dyzelinius variklius. Galiausiai dėl turbokompresorių daugelis šiuolaikinių dyzelinių variklių savo galia priartėjo prie benzininių analogų.

Turbinų remontas

Technologijoms žengiant į priekį nuo jų neatsilieka ir remonto paslaugas teikiantys meistrai. ProTurbo.lt turbinų remontas yra pasiekiamas kiekvienam Vilniaus, Kauno ar Klaipėdos miesto gyventojui. Tai suteikia galimybę gauti turbinos remonto paslaugą gyvenant ir šių miestų prieigose, rajone. Tad, jei pastebėjote, kad Jūsų automobilio trauka sumažėjo, viena iš priežasčių gali būti nepakankamas oro padavimas į variklį, kurį užtikrina turbina. Todėl pasitikrinti ir jei bus neišvengiama, turbinų remontas bus atliktas nedelsiant, kas kainuoja nedaug. Kokybiškas turbinos remontas ProTurbo.lt dirbtuvėse leis sutaupyti kiekvienam.

Padangų pirkimas